
روز بدون عکاس
جشنشروع شد و دوربین ما هم بدون عکاس. سید ایرج واقعا دستش درد نکنه که یه چندتاییعکس گرفت ولی تعداد اونا ناکافی بود. مجبور شدم برم اداره فرهنگ و ارشاد، عکس هایاونا رو بیارم. اونا هم بی کیفیت بود. تو این عکس ضیاء الدین داره عکس میگیره امادوربین مال کیه خدا میدونه. از این طریق بهش اطلاع میدم اگه عکس هایی که گرفته بادوربین خودش بوده هر چه سریعتر اونا رو به ما برسونه. ناگفته پیداست بخش زیادی ازتمرکز عکس های اداره فرهنگ و ارشاد که توسط آقای خسروی گرفته شده بود تمرکز رویحمیدرضا خسروی داشت. پارتی در این حد. خلاصه ببخشید که یه نفر بودم و نتونستم عکسبگیرم.
ادامه مطلب با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 11:43