سوال: آقای جوادی چرا در مورد اردو هیچ مطلبی نمیزینی؟
پاسخ: نظراتشما رو در مورد اردو میبینم ولی واقعیت ماجرا اینه که طبق تجربه ی سالیان گذشته دیگهقول دادم در مورد اردو و اینجور برنامه ها نه نظر بدم نه پاسخ نظر. یه زمانی فقطبه خاطر دانش آموزا تصمیم گرفتم نظر مشورتی بدم و کمک کنم تا کار سریعتر و بهترپیش بره اما ظاهرا بعضی از دانش آموزا و دوستا دچار سوء تفاهم شدن. اصل ماجرا ازاین قراره که بنده کما فی السابق همون معلم ورزش هستم و کاملا به چارچوب وظایفمآگاه هستم و میدونم تا ازم نظر نخواستن نباید نظر بدم. هیچگونه نفع و سودی هم ازاین برنامه ها نمیبرم و تنها و تنها بخاطر رضای دانش آموزا کمک میکردم و وقتم رودر اختیارشون میذاشتم. بارها گفتم اگه ازم دعوت کردن و فرصت داشتم توی برنامه هایمدرسه میام اگه نه هم آرزوی موفقیت دارم برا همه. پس با تاکید دوباره، بندههیچگونه پستی در مورد اردو نمیزارم چون اطلاعاتی در این زمینه ندارم. فقط سر صف صبحگاهکسب اطلاع کردم که مقصد آبادان هست.
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 11:43