سوم انسانی آمد؛ ولی حالا چـــرا؟

خرید بک لینک

دانشآموزای کلاس سوم انسانی که روزهای دوشنبه زنگ دوم کلاس دارن، عمدتا میرن سالن ورزشیاستادیوم تختی. متاسفانه چند نفری از اونا عادت کردن به بهانه ی تعویض لباس باتاخیر به مدرسه مراجعه کنن و به عنوان یه ترفند برای وقت کشی از اون استفاده میکننو نتیجه اش اینه که من، شرمنده ی دبیر تاریخ و مدیر و معاون میشم و بایستی پاسخگویتاخیر اونا باشم. قطعا این تاخیر روی انضباط و نمره شون تاثیر داره.

با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...

ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 11:43

صفحه بندی