دانشآموزای کلاس سوم انسانی که روزهای دوشنبه زنگ دوم کلاس دارن، عمدتا میرن سالن ورزشیاستادیوم تختی. متاسفانه چند نفری از اونا عادت کردن به بهانه ی تعویض لباس باتاخیر به مدرسه مراجعه کنن و به عنوان یه ترفند برای وقت کشی از اون استفاده میکننو نتیجه اش اینه که من، شرمنده ی دبیر تاریخ و مدیر و معاون میشم و بایستی پاسخگویتاخیر اونا باشم. قطعا این تاخیر روی انضباط و نمره شون تاثیر داره.
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 11:43