دهمی ها بگویید؛ امتحان شیمی سخت بود؟
امروز امتحان درس شیمی برگزار شد و دانش آموزان تا دقایق زیادی بعد از پایان امتحان مشغول نوشتن جواب ها بودن. اینکه امتحان سخت بود یا آسون و یا نرمال بر ما پ.شیده است. جواب این سوال رو توی نظرات شما میگیریم.بازخوردش رو به آقای محمدجانی انتقال میدم. ولی واقعا سخت بود؟
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 13:01