یکی دو امتحانرو که بچه ها عمدتا نمره ی 20 گرفته بودن توی وبلاگ درج کردم. اصلا قصد اینو ندارمکه نمرات دروس دیگه رو درج کنم. حداقل اگه قراره نمره بزنیم میزاریم تا امتحان آخرو بصورت محدود و سریع پست رو هم بر میداریم.
هیچگونه استرس انتشارنمره نداشته باشید چون قضیه کلا منتفیه و توی سایت و کانال منتشر نمیشه. بمباران شدیم با نظرات. آتش بس
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:48