ممنون بخاطر ...

خرید بک لینک

ممنون بخاطر ...

انسانهدیگه. جایز الخطا که نه، ولی ممکن الخطاست. حتی اگه معلم باشی، استاد باشی، مدیر و یا ...، گاهی دچار خطا میشی. معلم کهباشی خوبیش اینه خیلی از اوقات همین دانش آموزا - که عده ای به خطا فکر میکنن خیلیچیزا رو متوجه نمیشن- کنترلت میکنن. نوع تدریس، نوع لباس، نوع کلام و خیلی ازچیزایی که باور نمیکردی کسی به این چیزا دقت کنه، زیر ذره بین دانش آموزاست.من کهخیلی از اوقات خطاهام رو به واسطه ی تذکر همین بچه ها اصلاح کردم. ما معلما بهعنوان یه انسان نمیتونیم قول بدیم هیچوقت اشتباه نکنیم ولی میتونیم قول بدیم کمتراشتباه کنیم. همیشه اینجور نیست که ما معلما تذکر میدیم. خیلی اوقات نگاه شما ونوع برخورد شما تذکر جدی هست به ما.

خواستمبگم ممنون به خاطر اون نظرات انتقادی و اون تذکرات بجای بعضی دانش آموزا .

با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...

ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:48

صفحه بندی