سلام. امروز زنگ زدم آقای اکبری دبیر محترم درسدین و زندگی. گفتم یه توضیحاتی ازش بخوام که بچه ها با آرامش بیشتر خودشون رو براامتحان آماده کنن. مثل همیشه پاسخگو بود. اینم عین توضیحاتش در مورد امتحان دین وزندگی روز دوشنبه.
· بچه ها نگران نباشن. بیشتر سوالات تکرارین یا در امتحاناتمستمر و یا در پرسش های شفاهی ازشون پرسیدم
· برا نمرات مستمر نگران نباشن. اگه نمره پایانی عالی بگیرنمستمر هم براشون بالا رد میکنم.
· سوالات تستی، نقطه چین و تشریحی هستن. اگه یه دور خوب و عمیقبخونن براحتی جواب میدن.
· تو پاسخگویی برگه رو سیاهکاری نکنید و مطلب اضافه ننویسید.سوالات رو به دقت بخونید و جواب بدید.
· روز امتحان حضور ندارم. البته نیازی به حضور من نیست چونسوالات واضح و گویا هستن.
· علاوه بر سوالات یه نگاه به متن کتاب هم بندازن.
التمای دعا/اکبری
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:34