امروزصبح مصادف بود با برگزاری امتحان زیست شناسی کلاس دهم تجربی. امتحانی که به درخواستخودشون با تاخیر یک روزه برگزار شد تا فرصت بیشتری برا مطالعه ی مفاهیم سنگین ایندرس داشته باشن. دبیر خوش اخلاقشون هم از روز چهارشنبه بصورت فوق برنامه باهاشونکلاس گذاشته بود. هر چند اقای احمدی سعی داشت به زور منو بکشونه مدرسه برا مراقبتولی موفق نشد و منم موفق نشدم از کم و کیف امتحان با خبر بشم. اون اواخر ظهر کهبچه های ترکالکی و عباس رو دیدم میگفتن که سطح امتحان استاندارد بوده و به قولیامتحان بوده نه انتقام و کری میخوندن برا نیومدنم سر جلسه. خودشون این احتمال رومیدادن که آمار نمرات بالا در حد بالایی باشه. البته این نکته رو باید لحاظ کنن کهآقای مهدی زاده با وجود خوش اخلاقی برا تصحیح نمرات لبخند به لب نیست و مو رو ازماست بیرون میکشه. خسته نباشید به همه.
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 16:23