یکاینکه: فردا اگه فرصتی دست داد یه سر میریم مدرسه تا از اوضاع احوال بچه هایکنکوری با خبر بشیم و از وضعیت مطالعه شون گزارش کوتاهی بزاریم توی وبلاگ.
دواینکه: تو طراحی پوسترها، کمی تا قسمتی جلوه ی قدیمی بکار بردم دلیلش هم تعلق عکس ها به سال درگذشتهی 95 بوده.
وسه اینکه: اون اساتیدی که کلیت وبلاگ رو با نظراتشون زیر سوال بردن و ما رو متهمبه خاطره گفتن و جار زدن اخبار مدرسه کردن، اخبار فردا رو چک نکنن و فردا کما فیالسابق مطالب علمیشون رو دنبال کنن. چون ظاهرا قراره تو گزارش فردا یکم جار بزنم.
با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: يکشنبه 6 فروردين 1396 ساعت: 18:46