
امروزبه اتفاق آقای تاجدی رفتیم مدرسه تا از چند و چون مطالعه ی بچه ها کسب اطلاع کنیم.تداخل حضور ما با زمان صرف نهار بچه ها باعث شد که نتونیم اونا رو زیارت کنیم.البته آقای فتحی و آقای اسدی معاون متوسطه ی آموزش و پرورش توی دفتر حضور داشتن واطلاعات کاملی رو ازشون گرفتم. توی ادامه ی همین پست عکس ها و توضیحات مختصر رومیارم. با این توضیح که عکس ها رو آقای فتحی برامون ارسال کردن.
ادامه مطلب با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری...
ما را در سایت با تاخیر و با پوزش؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری؛ رضا اکبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 6 فروردين 1396 ساعت: 18:46